کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رفلکس، طراحی مفهومی یک گوشی با صفحه نمایش تاشو

گوشی تلفن همراه رفلکس یا Reflex، یک طراحی مفهومی از اسمارت‌فون با صفحه نمایش تاشو است که از تکنولوژی صفحات خمیده ال جی استفاده می‌کند و به تازگی معرفی شده و قابلیت‌های جذاب و مفیدی دارد. قابلیت‌هایی که بر اساس قوانین معمول فیزیک عمل می‌کنند.


رفلکس، طراحی مفهومی یک گوشی با صفحه نمایش تاشو

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ نمونه طراحی مفهومی از یک گوشی تلفن همراه هوشمند با نام رفلکس یا Reflex به تازگی عرضه شده است. این گوشی تلفن همراه از یک صفحه نمایش ۶ اینچی ساخت شرکت ال جی با دقت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ استفاده می‌کند. در ساخت این صفحه نمایش از تکنولوژی FOLED استفاده شده است. این نمونه اولیه توسط تیم تحقیقاتی آزمایشگاه دانشگاه کویین (Queen’s University Human Media Lab) معرفی شده است.

در مشخصات نرم‌افزاری این گوش هوشمند، از اندروید .۴.۴ کیت‌کت استفاده شده است و قابلیت های جالبی برای استفاده از توانایی خم‌شدن صفحه نمایش، در بخش نرم‌افزاری گنجانده شده است. به طور مثال با خم کردن سمت راست صفحه نمایش، می‌توانید اخبار آنلاین را مرور کنید. این حرکت با افکتی زیبا که شبیه ورق خوردن برگه‌های کاغذ در دنیای واقعی است، اتفاق می‌افتد. حتی می‌توانید در بازی Angry Birds نیز با خم کردن صفحه نمایش، کش پرتاب پرندگان را بکشید. بازخوردها یا فیدبک‌های لمسی نیز به گونه‌ای عمل می‌کنند که در هنگام کار با این گوشی، احساس واقعی بودن بیشتری داشته باشید. به طور مثال به کمک حس لامسه، شما احساس می‌کنید که کش بازی پرندگان خشمگین، تا حد نهایی خود کشیده شده است.

سازندگان این نمونه اولیه بر این باورند که تا ۵ سال آینده نمی توان منتظر عرضه تجاری این محصول باشیم. البته پیش‌بینی آنها ممکن است خیلی هم دقیق نباشد. چرا که روز به روز، بر سرعت تکامل تکنولوژی صفحه‌های خمیده افزوده می‌شود. البته تا قبل از عرضه چنین محصولاتی، نمی‌توان نظری در مورد قیمت احتمالی و یا توجه کاربران به این نوع محصولات داشت. در ویدئوی زیر می‌توانید نمایشی از کار کردن با این تلفن خمیده که با نام Reflex معرفی شده است را مشاهده کنید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30566 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/30 تعداد مشاهده: 1912
سافت گذر